maandag 14 januari 2013

Een nieuwe start



Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets op deze blog schreef. Maar... een nieuw jaar, een nieuw begin.

De afgelopen maanden ben ik druk geweest met het opstarten van mijn eigen bedrijf Meanderen. De eerste proefles voor de meditatiecursus is geweest, en de cursus is van start. Half maart wil ik een Mindfulnesstraining starten samen met Ine van Mediteren is te leren, en ik ben bezig met het ontwikkelen van een cursus Opvoeden in Aandacht en het opzetten van meditatie en mindfulness voor kinderen.

Plannen en ideeën genoeg, dus. Ook weer voor de stukjes op mijn blog. Ik zal geregeld van me laten horen.

1 opmerking:

  1. Wat een fijne plannen Olga.
    Veel succes in het nieuwe jaar en tot ziens
    knuf

    Elly.

    BeantwoordenVerwijderen